Windows 2000 Profesionel kager LILO

Hej SSLUG'er!
Jeg er fortrinsvis ny, på Linux området, og jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan besvare: Jeg har installeret Windows 2000 Profesionel (ja, jeg er en slem dreng..;-), og derefter har jeg partioneret min 20,1GB harddisk, for at installere RedHat Linux 7.0. Selve installationen gik da også fint nok, men da jeg så genstartede computeren startede LILO slet ikke op. Min computer gik bare, som sædvanlig, ind i Windows 2000 Profesionel uden at sige et kvæk om Linux eller LILO!
Hvad skal jeg gøre??
Jeg havde glemt at lave en bootdiskette i installationen, og jeg har IKKE en anden Linux computer, til at lave en på....
Hjælp venligst..
Venlig Hilsen
Jacob M. Pedersen
..<="Step out of the dark, and let your destiny be forfilled! Bill, someday you WILL surrender..!"=>..