Re: RH 7.0 som workstation

--- Thomas Balle <thomas@xxxxxxxx> skrev: > Hej Mads,

[Snip]
> noget netværkshardware?
>
> De fleste er 3com 905c men enkelte har et ukendt
> realtek kort (chip
> RTL8139B), der lader ikke til at være system i
> hvilke af maskinerne der har
> problemer.

Før jeg fik mit nuværende netkort (3Com), havde jeg et
RealTek kort .. og det fungerede upåklageligt ... det
var et RealTek 8139 (som ovenstående) og Linux havde
absolut ingen problemer med dette kort. Dog fik kortet
nogle problemer under Win2K p.g.a. noget med Full
Duplex(?) som jeg ikke aner en pind om .. :o)

> Med venlig hilsen
>
> Thomas

/Gitte