Re: RH 7.0 som workstation

Thomas Balle wrote:
> 1.:  Det mest hyppige er at netscape er uhyre ustabilt
[...]
> bevirker også at de ikke af hjælpe den slags irriterende problemer selv

Jeg kunne forestille mig problemet.

Jeg har i min Gnome et ikon, som jeg starter Netscape med. Ikonet peger
ned på følgende grimme script:

#!/bin/sh
killall netscape-communicator >/dev/null 2>&1
killall -12 netscape-communicator >/dev/null 2>&1
killall -9 netscape-communicator >/dev/null 2>&1
/usr/lib/netscape-communicator

(Scriptet beder altså - med stigende insisteren - Netscape om at lukke,
hvis den er kørende, og åbner derefter netscape)

Ærgerligt, at Mozilla ikke er klar endnu.

Jeg oplever ikke, at min X låser, eller at netværksforbindelsen
pludselig er røget. Jeg har benyttet Red Hat 7 (med Helix Gnome oveni)
siden den blev release'et.