Re: linux kompatibel monitor

----- Original Message -----
From: "Jon Bendtsen" <bendtsen@xxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Friday, November 03, 2000 5:30 PM
Subject: Re: [TEKNIK] linux kompatibel monitor

>Laserdisken her i kbh vil ikke montere regions fjerner paa sony dvd
>afspillere pga. sony komme flere forskellig slags elektronik i samme
>produkt navn.

Akk... Jeg gider ikke engang starte på den her diskusion... Du kværner bare
løs.
Men så kan vedkommende dre spurgte ligeså godt lade være med at købe noget
produkt overhovedet, fordi jeg kan sku ikke komme i tanke om et firma som
ikke har lavet noget dumt.
Og nu når vi er igang så kan vi også donere alle vores penge til Dansk Røde
Kors.

Istedte for at ævle i DVD, Napster og alt muligt andet fis, hvad så med at
forelså en TEKNISK god monitor. Det var det der blev spurgt efter.

- Michael