Re: lpr-problemer

On Fri, 8 Dec 2000, Esben Rune Hansen wrote:

>    Problemet er bare at hvis filteret bruger for lang tid på optællingen
> (over 1-2 minutter), bliver printerjobbet ikke eksekveret. Man bliver
> derefter nød til at slette printerjobbet (manuelt eller "lpc clean
> lp5m") før man igen kan printe ud.
>    Hvis jeg fjerner den ene linie i vores script som beder ghostscript
> om at tælle antallet af sider er der ingen problemer - pånær
> financieringen af printeren :-) .

Det virker fuldkommen vanvittigt at ghostscript skulle bruge 1-2 minutter
på at tælle siderne i et job???

Kan I ikke finde et externt tool der kan tælle det noget hurtigere?
Er
grep "^showpage\$" fil.ps | wc -l
ikke i virkeligheden tilstrækkeligt?

Eller er der noget jeg slet ikke fatter her? (Alt er måske ikke
postscript?)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Just because a program takes text commands makes it complex? I love GUI's. I