QT og KDE

Hej,

Jeg har forsøgt at installere WebMaker på min lille Linux maskine. Det var ret
spændende, da jeg stadig er lidt af en novice her.

Men jeg løb ind i et problem, som jeg ikke lige kan gennemskue. Da jeg kørte
./configure, fik jeg følgende fejlmeddelelse.

checking for KDE headers installed... yes
checking for KDE libraries installed... configure: error: your system fails at linking a small KDE application!
Check, if your compiler is installed correctly and if you have used the
same compiler to compile Qt and kdelibs as you did use now
[root@martin WebMaker-0.8.5]#

hvorefter scriptet stoppede. Jeg er lidt forvirret, fordi jeg ikke har
installeret noget som helst andet på maskinen endnu. Både QT, KDE og compilere
kommer fra min RH 6.2 CD.

Kan nogen mon hjælpe mig med dette (for mig) mysterium?

Glædelig jul

Martin