-----Oprindelig meddelelse-----
Fra:	Søren Lambæk [SMTP:linux.lambaek@xxxxxxx]
Sendt:	19. december 2000 16:15
Til:	sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne:	Re: [TEKNIK] Linux VNC server mod windoze

læs FAQ nummer 20 fra VNC siden. Den giver dig de præcise svar:

http://www.uk.research.att.com/vnc/faq.html#q20

mvh Søren Lambæk

Hans Henrik Schmidt skrev i meddelelsen ...
<Er der nogen her der har rodet med VNC?
<
<Jeg har prøvet at sætte det op på mit lille lokal netværk og har sådan set
<forbindelse, men den brugerflade jeg får frem ligner en olnordisk X med en
<konsol. Når jeg så prøver at starte Gnome med startx i denne konsol,
<starter gnome gudhjælpeme på serveren?????? . jeg har nok luret jeg skal
<rette i det skribt der hedder vncserver, men det er jeg ikke langhåret nok
<til.
<Er der noe´n der vil hjælpe.
<
<