Re: SV: SV: SV: X-Win32

On Wed, Dec 20, 2000 at 01:25:08PM +0100, Kristian Engh Lundgreen - SSLUG wrote:
> Ja men mit problem ligger i conf'en af linux-serveren, den maskine man
> "kalder" op til !!! X-Win skulle kører !!!

(Laes venligst den URL som Jon postede foer du svarer.)

?? Saa vidt jeg husker skal intet rettes paa linux/unix-maskinen. Hvorfor
tror du det? X er jo netop skruet sammen til at det skal man ikke? Andre
problemer kunne vaere at du ikke kan logge ind etc., men de er jo ikke
specielt xwin32-relaterede...
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
  -- Elbert Hubbard