harddiskopgradering

Hej SSLUG'er
Jeg har en velfungerende RH 7.0 server installation kørende. Mit problem er
nu,at jeg er ved at løbe tør for plads, og vil derfor skifte min 4 GB scsi
disk ud med en 18 GB ditto. Hvordan gør jeg det nemmest muligt ?

En om installation er udelukket, jeg har ikke tiden til det. Jeg vil heller
ikke have begge diske i samtidig da den gamle 4 GB skal bruges til noget
andet.

Jeg har tænkt lidt på om man evt kan bruge "drive image" til operationen.
Hvordan kan jeg så bagefter få oprettet en "data" partion af den
overskydende plads (de sidste 14 GB !) ?

MVH
Jørgen Giversen

Follow ups