Re: SV: LILO & Redhat 7.0

Kristian Engh Lundgreen wrote:
> Det samme gør jeg men uden held -- det kunnu være at jeg skulle
> prøve igen efter jeg har fået ny IDE-Controller...

Hmm. Prøv at læse det indlæg jeg sendte til sslug.bog i fredags
kl. 9:56. Det er en omskriving af dual boot kapitlet i FTAV
administrationsbogen om hvordan w2k klares. (om ikke andet så
for at rette nogle stavefejl :*)

Jeg har, uden nogle problemer, fået W2k til at boote linux, og
fået LILO til at starte W2k's boot loader (på samme tid).

Hvis du har installeret linux på flere partitioner er det muligt
at LILO er installeret på en anden partition end den du har taget
boot sektoren fra, i såfald vil det ikke virke.

Så prøv at checke /etc/lilo.conf for boot=..., kør lilo for at
installere boot sektoren på den partition, og kopiere boot sektoren
fra partitionen til dit w2k drev. Husk hver gang du piller ved
lilo.conf og kører lilo skal du kopiere boot sektoren til windows
drevet.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *