Re: overførsel af HD til ny box

Du skal have styr på hvilke drivere der skal bruges, f.eks. til net ting.
Du kan kompilere flere driver ind mod make modules modules_install.

Desuden skal du være opmærksom på at din hd har mbr! ellers kan du ikke
starte systemet.

--
Anyone who is capable of getting themselves made President should on no
account be allowed to do the job.

This e-mail was written by Jack Jørgensen - jj@xxxxxxxxxxxxxxxxxx