Re: Installation af Creative Lab Omni CD-ROM driver tilLinux

Hvordan ved jeg om jeg bruger den rigtige boot diskette?. Så vidt jeg kan
se, er der kun een mulighed på RH CD-rom'en.
Iøvrigt sidder CD-rom drevet tilsluttet via et interfase kort.
Finn

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote in message
On Sat, 10 Mar 2001, Finn Primdahl Brodersen wrote:

> Jeg har en gammel 486'er, som jeg vil anvende som fileserver med Linux,
som
> styresystem. Jeg har aldrig anvendt Linux før og er en almindelig Window
> bruger.
Hvis du har netkort i maskinerne, kan det være nemmere at installere over
nettet. Ellers prøv en ældre udgave af RH.

Du bruger også den rigtige bootdisk, ikke? Så vidt jeg husker skal de der
underlige cd rom drev have en anden end default boot disk.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
At some point, bits have to go into packets and routers need to make

   - John Carmack, commenting on why he (for now) does not actively support
the PowerPlay initiative