Re: Kald af php-script fra andet php-script

In article <Pine.LNX.4.21.0103141230340.28769-100000@xxxxxxxxxxxx>, "Mads
Bondo Dydensborg" <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Gitte - har du gjort dig klart hvad du vil? Det virker som om du blander
> nogen begreber sammen her. (Som jeg opfatter det, har frames og frameset
> _intet_ at gøre med resten af dit spørgsmål).
>
> Mads

Okay jeg formulerede mig nok lettere uklart :-)

Jeg har 3 scripts.
Disse skal bruges til at vise nogle filmklips i en player i browseren.
Der er også mulighed for at editere diverse oplysninger om disse klips.
Altså 3 scripts: player-script, klip-script og edit-script.
Disse 3 scripts er placeret i hver sin frame.

Når man skal editere et klip, vælger man et fra listen og klippets data
kommer frem i edit-scriptet. Men hvordan parser jeg data fra det ene
script til det andet ? Eller rettere: Hvordan får jeg den til at skifte
script når man klikker på en submit-knap ?

Gitte