Re: Kald af php-script fra andet php-script

Okay jeg formulerede mig nok lettere uklart :-)

Jeg har 3 scripts.
Disse skal bruges til at vise nogle filmklips i en player i browseren.
Der er ogs mulighed for at editere diverse oplysninger om disse klips.
Alts 3 scripts: player-script, klip-script og edit-script.
Disse 3 scripts er placeret i hver sin frame.

NÂr man skal editere et klip, vÊlger man et fra listen og klippets data
kommer frem i edit-scriptet. Men hvordan parser jeg data fra det ene
script til det andet ? Eller rettere: Hvordan fÂr jeg den til at skifte
script nÂr man klikker p en submit-knap ?

Gitte

Jag skulle nog lösa problemet genom att använda Javascript.

Du kan hitta ett exempel på;
http://javascript.internet.com/navigation/change-2-frames.html

Källkod och instruktioner hittar du på;
http://javascript.internet.com/navigation/change-2-frames-source.html#source

/Patrik

www.prestanda.com, patrik@xxxxxxxxxxxxx,
  +46 (0)40 - 780 50, +46 (0)708- 12 38 55

- A social life?  Where can I download THAT?