Re: Bind og Courier-imap startup-fejl

On Tue, 24 Apr 2001, MONZ wrote:

>Fejlen opstår når imapd-scriptet forsøger at starte
>/usr/local/libexec/couriertcpd -address $ADDRESS  (flere args...)
>
>Noget debug indsat i scriptet viser at det er en af de IP-addresser jeg
>konfigurerer i /etc/imapd :
>
>ADDRESS=127.0.0.1
>#ADDRESS=192.168.1.1
>#ADDRESS=192.168.1.2
>
>Det underlige er at imapd-ssl scriptet, som bruger samme couriertcpd
>kald, fint kan startes med samme addresser.
>
>Kom nu, gi' mig nogle guldkorn!

Ikke guldkorn, men: har du husket at stoppe din forhenværende pop-3/imap
server?

net-pf-10 har vist nok noget med IPv6 at gøre. Slå det fra i conf.modules
med "alias net-pf-10 off"

/kristian

--
 Kristian Vilmann
 Skåne Sjælland Linux User Group http://www.sslug.dk

Der er ikke noget galt med provinsen. Beliggenheden er bare ad helvede til.
 - ukendt