Re: Bind og Courier-imap startup-fejl

Kristian Vilmann wrote:

> Ikke guldkorn, men: har du husket at stoppe din forhenværende pop-3/imap
> server?
>
> net-pf-10 har vist nok noget med IPv6 at gøre. Slå det fra i conf.modules
> med "alias net-pf-10 off"

Er alt sammen gjort. Yes, net-pf-10 er for IPV6, som jeg ikke havde
lavet moduler for. pop/imap er udkommenteret i inetd.conf .

SSL-delen virker, det er da altid noget. Netscape 4.77 på windåsen læste
og accepterede fint mit ssl-certifikat. Har tidligere haft den imapd,
der medfølger RH 6.2, til at fungere, så det er nu kun et spørgsmål om
at få løst min 'bind: Address already in use' fejl.

...Som viste sig at stamme fra udkommenteringen af pop/imap i
inetd.conf; havde glemt at reloade inetd ;-  Sikkert ikke den første der
glemmer det.
Courier-imap og -ssl kører altså nu.

Skal gennemgå al doc i morgen; ser ud til der er en masse med
maildirs...

Ideer modtages stadig. Ozze config options, erfaringer med forskellige
MTA'er (skal i første omgang køre med sendmail; har læst at Courier-imap
skulle virke fint med Qmail).

--
Regards,
          Mr Dev - Mogens Valentin

Smørs hårdhed er ligefrem proportional med brøds blødhed  (ukendt)