SV: computer skal resettes en gang i mellem

hvis det er tilfældet så burde du bare give din server en ip adresse der
ligger så højt at den aldrig vil blive tildelt klienter i stedet for at
bruge en DHCP klient, eller bare lave et cronjob der genstarter DHCP klient
programmet hver 2. dag *GGG

--
Venlig Hilsen
Andreas Overgaard