Re: Redigering af WAV-fil

On Monday 07 May 2001 07:29, you wrote:
> Jeg har en 200 MB WAV-fil, som jeg skal have skåret op
> i to dele (slet sidste del).
> Hvilke programmer skal jeg kigge på?
> P.S. Helst et program som kan håndtere problemet uden
> af have alle 200 MB inde i hukommelsen på samme tid.

Til så store filer er det bedste program jeg er stødt på Broadcast 2000 (i
terminalen hedder det "bcast". Det er et program i GIMP-klasse til
AV-redigering, og jeg ved det følger med Mandrake, sikkert osse andre af de
store distributioner. Det er dog lidt tricky første gang man klipper, man
skal nemlig først foretage de redigeringer man vil have og derefter generere
en ny wave udfra org wave + ændringer ved at vælge File->Render
--
Atte