Re: Tekram DC395UW controller - god/dårlig?

On Tue, May 29, 2001 at 09:41:57 +0200, Kasper Edwards wrote:

> Tekram's DC395UW SCSI controller er den god under Linux? (Jeg ved den er
> supported)

Er det den med Symbios chipsæt ?
I så fald er det en udmærket SCSI controller, og den med bedst
mulighed for justering af parametre på controlleren under drift (i linux!).
Jeg har selv en Asus SC875 med Symbios 875 UW chip.

> Til 795,- incl moms er den ganske billig. Men, hvis performance/pris er
> ringe og den er besværlig, skal man måske finde en Adaptec?

Adaptec: overpriced og kun bøvl med linux driverne.
(normalt virker de, men nogen gange....¤!%#)

> Den skal bruges til en lege-server med et par aflagte diske som skal
> køre soft-raid.

tjah, så er adaptec nok for dyr.

--
Frank Damgaard