Re: Automatisk opstart af proces

On Tue, 17 Jul 2001 02:19:46 +0200, "Jesper Lund"
<jesper@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

>Ummidelbart mener jeg at man kan skrive den samme linie, som man ellers
>normalt ville skrive i prompten.Jeg mener at eventuelt output bliver smidt i
>en mail til root ?

Det er nemlig lige det der er problemet.
Real serveren spytter en halv kilometer output ud på skærmen når man
starter den. Jeg tror det er derfor det gik galt med at starte den
under boot.
Det er osse derfor jeg er lidt betænkelig ved bare at smide linien ned
i rc.local.
Men jeg kan da forsøge mig - skal den bare ned nederst ?

Gitte