StarOffice problem med udskrivning.

Hejsa Alle

Jeg har et problem med StarOffice 5.2 DK - et af den slags, der kan få een
til at stå i hjørne og skrige ind i væggen, mens man banker sig oveni
hovedet med noget tungt (og, helst billigt).

Den crasher, når den skal printe. Men, ikke hver gang. Kun nogen gange.

Argh. F.eks. kan jeg have et dokument på 18 sider, hvor den går ned, når
man prøver at skrive det hele ud. Ved at partionere, kan man til sidst få
skrevet side 1-9 og 13-18 ud, men ethvert forsøg på at skrive side 10, 11
eller 12 ud, får den til at gå direkte i brædderne.

Dokumentet har nogen figurer, en indholdsliste og litteraturliste, men er
ikke noget særligt ellers.

Det er min kone der bruger systemet - jeg overvejer kraftigt at lære hende
LyX, _men_ denne opgave skal afleveres om een måned, og så får hun ikke
brug for en computer "nogensinde mere" - så motivationen for at skifte er
ligesom ikke så stor.

HJÆÆÆÆLP - hvordan afretter man en StarOffice (med en våd avis?)

Tak,

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
During the ILOVEYOU Outlook Email Virus outbreak, some organisations disabled

Follow ups