Re: StarOffice problem med udskrivning.

On Mon, Jul 30, 2001 at 16:01:23 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Hejsa Alle
>
> Jeg har et problem med StarOffice 5.2 DK - et af den slags, der kan få een
> til at stå i hjørne og skrige ind i væggen, mens man banker sig oveni
> hovedet med noget tungt (og, helst billigt).
>
> Den crasher, når den skal printe. Men, ikke hver gang. Kun nogen gange.
>
> Argh. F.eks. kan jeg have et dokument på 18 sider, hvor den går ned, når
> man prøver at skrive det hele ud. Ved at partionere, kan man til sidst få
> skrevet side 1-9 og 13-18 ud, men ethvert forsøg på at skrive side 10, 11
> eller 12 ud, får den til at gå direkte i brædderne.

Du har vel set efter hvor meget diskplads du har under generering af
udskriftsfiler. Kan også være at der er for lidt RAM/Swap.

Hvis det er en bestem side, så kan det være der anvendes nogle konstruktioner
i staroffice, som den ikke håndterer for godt.

Er der forskel på om du udskriver i farver/gråtoner, og om
det er til printer ells postscript-fil ?