Mangler filer til /bin og /sbin

hej,

Jeg er ved at forsøge mig frem med at lave min egen Linux-distribution.
Det første problem jeg er stødt på er at jeg ikke kan finde alle de
filer som, ifl. FSH, SKAL være at finde i /bin og /sbin. De filer jeg
ikke kan finde er følgende:

- dmesg
- ed
- kill
- login
- more
- mount
- ps
- setserial (denne fandt jeg dog på sourceforge.net)
- umount
- uname

foruden alle filer der skal i /sbin

Jeg har fundet de fleste af filerne hos www.gnu.org og jeg vil mene at
det burde være muligt også at finde resten der (et eller andet sted)

Er der nogen her på listen der ved, hvilke pakker jeg kan finde
ovenstående filer i? Eller, hvis de ikke er tilgængelige i nogle
af pakkerne fra gnu.org, hvor kan jeg så finde disse?

På forhånd tak
Michael

Follow ups