Re: RPM update men kun dem jeg har allerede

In article <3B9552F7.12B7DCB1@xxxxxxxxx>, "Kim Schulz" <kim@xxxxxxxxx>
wrote:

> Til Mandrake findes MandrakeUpdateRobot som gør netop det du snakker om.
> Den henter altid de nyeste pakker fra et mandrake mirror og så sørger
> den for at opdatere dem og evt. hente deps pakker osv.
>
> Desværre er udviklingen af programmet ophørt, men dette betyder ikke at
> det ikke virker mere :o) forresten er vi et par stykker der er gået i
> gang med at videreudvikle programmet.
>
> MVH
> Kim Schulz

Du kan også bruge RedCarpet, da det markere nye fundne pakker ved at den
skriver updater? ud for pakken. Findes i en RPM, så man ikke behøver at have
Xsimian.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen