Re: Komplet backup

On Tue, Oct 02, 2001 at 05:15:17PM +0200, Gitte Wange wrote:
> Se det anede mig at der var så mange værktøjer derude ...
> Derfor; Hvad kan I anbefale ???

På den server du vil have taget backup af nfs mounter du et bibliotek
fra den server hvor du vil opbevare backupen. Nu køre du så en 'tar czfl
/sti/til/nfsmount/backup-af-fs.tar.gz /sti/til/fs' for hvert filsystem.
Hvis dine filsystemer er under 2 GB eller både nfsserver og klienten er
mindst kerne 2.4.0, så skulle det bare køre. Det er ikke den smarteste
eller mest elegante løsning, men den virker.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.