Re: Ide til dokument database søges

Vil Zope også været velegnet til en slags notat-database? Eller ville det
være overkill?

Jeg forestiller mig at notater af op til omkring maks. 200-300 ords længde
gemmes i en database. Deri placeres de så i deres kategorier (Python, Linux,
Kloge Quotes.. whatever) og kan listes og søges i via et webinterface.
Findes der en passende løsning allerede, eller vil det letteste være at
tilpasse Zope til denne opgave?

/Troels