Re: redhat 7.1 og adaptec RAID-SCSI controller

TN wrote:

> Hejsa!

> er en

> maile

> driverne,
>
> Jeg ville bare lige høre om du eller andre har rodet med deres nye
> boost-firmware:
>
> http://www.adaptec.com/worldwide/common/index.html?prodkey=raid_upgrade_inde
> x&source=home
>
> Jeg er meget interesseret i evt. erfaringer!
>
> Med venlig hilsen
>
> Tue

Jeg tjekkede denne adresse men kan kun finde updates til Adaptecs hardware
RAID. Den  installerede jeg så, og det gik OK, men det løste ikke mit problem,
stadig kan linux 7.1 ikke finde harddiskene, mens windows sagtens kan. Ved du
hvor der er en driver til linux 7.1 ? du kan jo ikke vedhæfte filer her i
sslug, men så send gerne direkte til mig, eller giv mig et link.

foreløbig tak,    Alex