Re: PAM

Søren Holm wrote:

[SNIP]

> Hvordan får jeg PAM til at bruge en anden passwd-fil ??

Ved at bruge en alternativ pam_unix.so og pan_unix_passwd.so .. enten
skriver du den selv eller også bruger du dem der er .. du kan feks bruge
pam-mysql og kigger i en mysql database .. kan det hjælpe ?

Men i dit tilfælde ser det ikke ud som om du har brug for pam (Fatter
ikke jeg selv har skrevet det men..) hvorfor ikke bare slå pamauth fra ?

/Kim

"An organized team is like a strong fist and will smash through stones,
but an unorganized team is like a weak wrist, and will break only
bones."
- Rick Tew