Re: Java og browsere

On 29, Oct, 2001 at 11:27:00PM +0100, Kim Schulz wrote:
> On Tue, 30 Oct 2001 00:18:56 +0100 Martin Ehmsen <thames@xxxxxxxxxx>
>
> Den side har jeg ikke lige set, men jeg har (i den periode jeg benyttede
> konquror stødt på flere sider hvor den byttede om på billeder, skrev
> tekst oven i hinanden og andet sjov.

Jeg har set lidt problemer, i 2.2.1 er de flest rettet.

> Det er faktisk ikke en helt simpel standard mere :o)

Og jeg har en fornemmelse af af visse dele af den måske ikke er helt
konsistente, men jeg har ikke studeret det nøje nok.

> Nautilus er jo også så forbandet mange funktioner og muligheder at jeg
> efter snart et års brug endnu ikke har nået igennem dem alle.

Kan du godt li' Nautilus?
Sagde du ikke lige at du ikke kunne fordrage programmer der var formeget
"alt i et"? ;-)

Personligt synes jeg Nautilus er det værste bloatware jeg nogensinde har
set, men på den anden side bruger jeg heller aldrig grafiske fil
managere.

Webbrowser og xtermer med shells, editors og mailreaders, hvad
mere kan man nogensinde ønske sig i X?

Med venlig hilsen
                          Morten (GUI hæmmet)

--