Re: Java og browsere

Kim Schulz <kim@xxxxxxxxx> skrev den 01-Nov-01:

> Der ligger et kontrolpanel i hver og jeg har kørt dem alle som både
> min bruger og root, men lige meget har det hjulpet. Opera har stadig
> det dumme consol vindue.

Hm, beats me. Min laver en ~/.java/properties med følgende indhold:

[and@dolle .java]$ cat properties
# Java(TM) Plug-in Properties
# DO NOT EDIT THIS FILE.  It is machine generated.
# Use the Activator Control Panel to edit properties.
#
#Fri Nov 02 23:20:43 CET 2001
javaplugin.jit.enabled=true
javaplugin.jre.path=Default
javaplugin.console=false
javaplugin.jar.cache.size=0
javaplugin.enabled=true
javaplugin.proxy.forallprotocols=true
javaplugin.debug.mode=false
javaplugin.proxy.usebrowsersettings=false

> forresten kan jeg se at den benytter min jre1.3.1. hvordan mon man
> får den til at benytte en anden? og kan den det?.

Tjah, det kan faktisk vist også ændres i JavaPluginControlPanel, men
ellers kan $OPERA_PLUGIN_PATH hjælpe.

Anders.