xfs

Jeg har nu igen fået problemer med X windows... Opstart af X fejler med
beskeden at default font ikke kan findes. Grunden er "selvfølgelig" at
det er xfs der fejler følgende besked (sådan cirka som jeg husker
fejlen)  fremgår også af X loggen: "could not find unix:/7100 removing
from XF86Config" Jeg går ud fra at det er fordi xfs er gået ned ? Det er
ikke første gang dette sker for mig.. Det er sket flere gange på flere
forskellige versioner af RH (jeg kører 7.2 lige nu) Hvad kan det være
der lige pludselig får xfs til at fejle hver gang ?

--
Med venlig hilsen
Troels Anders Dam Nissen

Follow ups