PHP

    Hejsa sslug'er

Jeg har lige hygget mig med at smide en RedHat 7.2 på en gammel
maskine jeg havde i overskud.
Det var meningen at jeg ville bruge den til blandtandet test at websider
før de kom over på min vanlige webserver.

Der er tale om en forholdvis skrabet 7.2 og den kører da ozz fint,
men med det minus at jeg ikke kan få PHP op at køre (valgte den bare under
install  ;-)  ).
Jeg kan ikke få øje på hvad der er galt. Det ser ud til at alle filer
er hvor de skal være (/etc/php.ini , /etc/httpd/modules/libphp4.so , osv)

Så nu er mit spørgsmål: hvad er det lige at jeg har overset, eller skal der til
føjes noget i httpd.conf

Jeg må også sige at jeg ikke har rettet i php.ini da den default ser ud til
om ikke andet så kunne starte op.

M.v.h.

Kim Hermansen

Follow ups