Re: KDevelop

On Monday 17 December 2001 18:03, you wrote:
> [...]

Her er: locate libqt.so:
/usr/lib/libqt.so.1
/usr/lib/libqt.so.1.45
/usr/lib/libqt.so.2
/usr/lib/qt-2.3.2/lib/libqt.so
/usr/lib/qt-2.3.2/lib/libqt.so.2
/usr/lib/qt-2.3.2/lib/libqt.so.2.3
/usr/lib/qt-2.3.2/lib/libqt.so.2.3.2
/usr/lib/qt/lib/libqt.so.1
/usr/lib/qt/lib/libqt.so.1.45
Så det gør den altså ikke...
Her slår det mig så at jeg nok bliver nødt til at bruge
/usr/lib/qt-2.3.2/ i stedet, så den prøver jeg at indsætte i
/etc/ld.so.conf
og kører derefter ldconfig igen...
Men stadig siger ld -lqt fejl...

> husk at dette skal linkes tilbage til /usr/lib/libqt.so.2

Den har jeg som vist også ovenfor
Hvor får ld -lqt sin info fra??

> Kim Schulz (Der hader Qt for deres forfærdeligt rodede kode)

Men det er nu smart at man kan lave GUI til både linux/windows osv...
på en gang.

Mvh.
Martin Ehmsen (der er tæt på at give op...)
--
FLE.