Re: MySQL kører men intet på port 3306 ??

Hej,

Det er nok fordi du ikke har installeret php4-mysql pakken, der er
nødvendig for at kunne bruge mysql fra php.

Det er helt normalt at mysql ikke lytter på en eksternt tilgængelig
socket.  Det er ofte en fornuftig sikkerhedsforanstaltning.
Mysql-serveren kan stadig kontaktes via en unix-domæne socket fra
localhost.

Mit bud er at du mangler php modulet til mysql.

--
René Seindal (rene@xxxxxxxxxx)              http://www.seindal.dk/rene/