Re: Operation not permitted?!??! (SuSE Linux 6.2 igen-igen)

"Michael Reiche" <reiche@xxxxxxxx> wrote:

> Hver linie fra ldd viser hvilke shared libraries der anvendes. Hvis de
> ikke findes ses det også. Bemærk dog at det ikke nødvendigvis er samme
> shared libs du ser, som det ses ovenfor. Dette er fra en Redhat dist. Og
> filen er fra procps-2.0.7-11.rpm

Hehe, jeg har også lige dumpet ps og libproc.so.2.0.7 fra en Redhat ned i de
relevante biblioteker - så nu kan jeg i hvert fald se mine processer. Næste
skridt er så at finde ud af hvad der er foregået

> Om serveren har været hacket eller ej kan jeg ikke sige, men det er
> ihvertfald foregået et eller andet uautoriseret - kender du til brugeren
> der havde userid = 1000 ?

Som sagt fik jeg maskinen ind ad døren i forgårs, men jeg har skrevet til
dem der tidligere havde ansvaret for den.

Mange hilsner og tak for hjælpen til alle

Lars