Re: SuSE - hp laser printer -samba

Rune Tønnesen wrote:

> .cut.
> spiller det ?
Yep! nu fungerer det som det skal overfor min HP Laser.

Min Epsom farve printer driller stadig lidt, når jeg indstallerer den
native farve driver i Windows putter den samtidig en "monitor" dims ind.
Efter at have sendt den første side, popper den op og erklærer den at der
ikke er forbindelse til printeren og terminerer jobbet - selv om den første
side kommer ok ud.

Jeg kunne jo så køre postscript, men den i SuSE medfølgende driver mapper
farverne ret besynderligt f.eks. blå -> lyserød. Har ikke fået set nærmere
på dette endnu.

--
Hilsen
Klaus V. Slott