Re: Problem med forbindelse til server! ASAP!

Anders Misfeldt wrote:

> Ja, det er tastatur og mus på serveren. Jeg har kigget lidt i BIOS og så,
> at den er sat til stop ved alle fejl undtagen keyboard. Kan det være det?
Måske lidt fra trådens emne, men alligvel:
Jeg har engang haft en maskine der nægtede at boote, hvis der ikke var en
skærm tilsluttet. Det var vist et eller S3/virge kort med både TV og alm.
monitor udgang der selv forsøgte at finde ud af hvilken udgang det skulle
bruge.
Jeg brugte ikke nogen af delene, men havde heldigvis plads til at have en
defekt skærm stående ved den.

--
Hilsen
Klaus V. Slott