Re: Problem med forbindelse til server! ASAP!

On Sun, Feb 10, 2002 at 21:50:57 +0100, Klaus V. Slott wrote:
> Måske lidt fra trådens emne, men alligvel:
> Jeg har engang haft en maskine der nægtede at boote, hvis der ikke var en
> skærm tilsluttet. Det var vist et eller S3/virge kort med både TV og alm.
> monitor udgang der selv forsøgte at finde ud af hvilken udgang det skulle
> bruge.
> Jeg brugte ikke nogen af delene, men havde heldigvis plads til at have en
> defekt skærm stående ved den.

Man kan også forbinde nogle modstande på passende måde i et VGA stik.
Udgangen skal bare "føle" at der er en ohmsk belastning, og
videokortet tror så der er noget tilsluttet.

Andre BIOS/bundkort/grafikkort "bipper" blot nogle gange
hvis den ikke finder skærm, og fortsætter, men nogle gange
i en anden VGA mode.