Cd-rom brænder

Hej Alle

Jeg skal have en ny maskine, primært til data opsamling. Jeg forventer
at den skal køre Mandrake. Hvordan er det med CD-rom brænder til linux
hvad bør jeg vælge ? som det kan ses af nedenstående har jeg mulighed
for at vælge en scsi brænder, bør jeg gøre det ? Hvad med resten af
maskinen, på Mandrake's side har jeg fundet det meste som "Known
hardware" men hverken testet eller certificeret. Har I nogen bud på
noget jeg bør undgå ?

mvh Henrik Stefansen

1 X DURON 1000 MHz CPU + KØLER

1 X MICROSTAR MAINBOARD (MS-6340) ( ONBOARD LYD + VGA 8 - 32 MB ) 1 X
AGP PORT FRI

1 X ADAPTEC SCSI CON. 29160.

1 X QUANTUM SCSI 18,3 DISK 10.000 RPM

1 X 256 MB RAM

1 X ASUS 50 X CDROM IDE

1 X PLEXTOR PLEXWRITE 24 X 10 X 40 BRÆNDER IDE

1 X STD. KEY+MUS

2 X LEVELONE NETKORT 10/100

1 X 17 " PHILIPS SKÆRM

Alternativ brænder

PLEXTOR PLEXWRITE BRÆNDER SCSI 12 X 10 X 32

Follow ups