Re: Makefile fejl - howto fix ?

On Mon, 13 May 2002 22:16:29 +0200
Ask Holme <ask@xxxxxxxxx> wrote:

> Dvs, at jeg skal finde -Imake all/include og fjerne det ?

Ups, det var vist en fejl som viser at man altid skal være opmærksom på
hvad standart svar i et autoconfig script er :).

Der stod pcmcia-cs source dir [make all] men eftersom at de øverst skrev
at standart svar ville være ok normalt, trykkede smarte mig bare ENTER,
istedet for at skrive den rigtige sti ind... ups!

Ask