Re: Software RAID-5 (was : backup af 90 Gb)

Jeg skrev lidt tidligere:

On Wed, 15 May 2002 21:29:16 +0200, Troels Arvin wrote:

> Jeg har kun erfaring med det under Red Hat 5.2 og 6.2. Dér har jeg i
> årevis ikke oplevet problemer.

Det skal siges, at jeg (heldigvis?) aldrig har oplevet situationer, hvor
en disk er stået af. - Og derfor har jeg faktisk ikke konkrete erfaringer
med, hvordan Linux' raid 5 er, når en ny disk i et raid-set skal
populeres. Jeg antager, at det fungere, for jeg har aldrig hørt
beretninger om det modsatte.