Re: Samba skjuler filer for nogle brugere

----- Original Message -----
From: "E. Sjørlund" <es@xxxxxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Sunday, May 19, 2002 11:02 AM
Subject: Re: [TEKNIK] Samba skjuler filer for nogle brugere

> Det gør Samba ikke, det gør den underliggende Linux.

Jeg har oplevet at da jeg efter nogen tid lavede om på codepage for min
samba
grundet et ønske om at få en korekt visning af æ,ø,å (set med en "ls" på
linux boxen)
så "forsvandt" en hel de tidligere oprettede filer også (set fra win
maskinen).
Jeg vil tillade mig at have den teori at hvis codepage på de forskællige
klienter ikke
er den samme, vil det nok også kunne ske det at filer oprættet på maskine x
ikke
vil kunne ses på maskine y hvis codepage på de 2 maskiner ikke er ens.
Dette er dog kun en teori, og ikke noget jeg har afprøvet i praksis.

M.v.h.

Kim Hermansen