Re: spørgsmål om automatisk installation

On Wed, 2002-06-19 at 04:29, Thomas Sørensen wrote:
> Hej. Jeg er blind og kan derfor ikke selv installere linux hvis det mod
> forventning skulle gåned ekler installere det på andres maskiner.
> Grundentil dette er at jeg ikke kan starte et sideløbende program op
> samtidig med installationen. Kan man på nogen måde enten starte en
> program op samtidig med installationen så tidligt som over huredet
> muligt eller lave en automatisk installation. En af vore problemer er at
> få automatisk detection af hardware. Det største problem er at det ikke
> er sikkert at alle har samme sc. Og derfor ikke kan bruge
> installationen.
> [...]

Hej Thomas,

 Jeg faldt over en for dig meget interessant artikkel

Jeg tror du skal kigge på Suse 7.0 og formegentlig også senere udgaver,
den er ifølge artiklen designet til at blinde selv kan installere den,
hvis de har en brailleterminal.

 Jeg håber du kan bruge linket.
--
Mvh.