Re: Bruge GIMP plugins fra andre programmer?

On Wed, 17 Jul 2002, Klaus S. Madsen wrote:

> Er det så slemt? Jeg har lige siddet og rodet en lille smule med det, og
> det virker absolut muligt.
>
> Jeg tror at tricket er at lave en script-fu funktion som gør det du
> egentlig gerne vil have (dvs. loader billedet, gør det ved billedet som
> du ønsker, og gemmer det igen), og derefter kalde den funktion fra
> kommandoprompten med noget i stil med:

Det er så det røvbesværlige. Jeg påtænker at bruge det i forbindelse med
en videoeditor jeg roder med, og det er ligesom meget omfattende at gå i
gang med at skrive script fu for alle de filtre der findes, inklusiv deres
parametre, mv, mv. Plus meget langsomt at starte gimp op for hver frame!

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Even the animated paperclip that acts as a helper in some Microsoft software