Re: logitech cordless optical mouse

On Wed, 4 Sep 2002 21:02:20 +0200
martin rørdam <martin.rordam@xxxxxxxx> wrote:

> Hej er der en der kan hjælpe.
>
> Jeg var så naiv at tro på en dødsyg sælger, der påstod, at jeg kunne
> få denne mus til at køre under min Mandrake 8.2. Det er vist ikke så
> lige til (eller også har jeg overset et par småting!).
>
> Er der en der ved om det kan lade sig gøre, og i så tilfælde hvordan
> jeg lige gør det?

Ømm, nu har jeg kun brugt crordless mouses på windows, men normalt så
plejer cordless tingen at være ren hardware, det samme gælder iøvrigt
med optical, hvilket betyder at man bare kan sætte den i sit PS/2 eller
USB stik også sætte X op til at kører efter hvad det nu er, X har en
endag en musedriver beregnet på logitech - om den går efter PS/2 eller
USB hved jeg dog ikke.

Ask