Re: logitech cordless optical mouse

On Wed, 4 Sep 2002, Ask Holme wrote:

> Ømm, nu har jeg kun brugt crordless mouses på windows, men normalt så
> plejer cordless tingen at være ren hardware, det samme gælder iøvrigt
> med optical, hvilket betyder at man bare kan sætte den i sit PS/2 eller
> USB stik også sætte X op til at kører efter hvad det nu er, X har en
> endag en musedriver beregnet på logitech - om den går efter PS/2 eller
> USB hved jeg dog ikke.

Øh, de specielle logitech drivere er vistnok til en gammel museprotocol,
fra den gang alle musefabrikanter havde hver deres protokol.

Min USB Logitech MouseMan Wheel Optical bruger IMPS/2 protokollen, ligesom
rundt regnet enhver anden nyere mus med hjul. Du skal bare huske at sætte
antal knapper rigtigt og sætte ZAxis.

Med venlig hilsen

Ole