Re: Re: At skrumpe en windows partition

Johansen wrote:
> [...]
UFS

> Min konklusion er at det ikke kan lade sig gøre, medmindre man
køber
> Partition Magic.
>
> Nu er mit spørgsmål så: Hvad i alverden gør i til SSLUGs install
> parties? Det er vel XP folk kommer med? Sletter I deres Windows
> partition? Eller sender dem hjem igen og siger "du skulle have
> partitioneret hjemmefra"? Og så må folk selv købe en partition
magic,
> eller en ekstra disk?
>
> Er der virkelig ikke nogen der har været installer og har været i
> [...]

Jeg nægter at tro at jeg er den eneste der låner en licensversion af
PartitionMagic når jeg skal have ændret på inddelingen af mine
diske.
Jeg kan godt se det ikke er måden at gøre det på når det drejer sig
om "offentlig" eller erhvervsmæsig brug.
Selvom jeg troede jeg havde fundet andre programmer der kunne det
samme som PM må jeg indrømme at have taget fejl.
Det er lige netop noget af det PowerQuest's patenter dækker.
Så det lader til at I/du må op med den store tegnebog eller finde et
smuthul, der gør at der kan hyres en licensholdene konsulent til at
løse problemerne mod f.eks. et gratis medlemskab i SSLUG.

MVH
/Zmit