Re: Re: At skrumpe en windows partition før Linux

In article <slrnaned3b.vke.hanne@xxxxxxxxxxxxx>, Hanne Munkholm wrote:

>  Min konklusion er at det ikke kan lade sig gøre, medmindre man køber
>  Partition Magic.

Er der nogen der har deres licens? Jeg kan ikke finde den på webstedet.
Jeg kan godt finde: http://www.powerquest.com/legal/, men der står bare
nogle generelle ting som: WITHOUT THE EXPRESS PRIOR WRITTEN PERMISSION
OF POWERQUEST, THE SOFTWARE MAY NOT BE (A) USED, COPIED, MODIFIED,
ALTERED OR TRANSFERED, ELECTRONICALLY OR OTHERWISE, THE SOFTWARE OR
DOCUMENTATION EXCEPT AS EXPRESSLY PERMITTED IN THE LICENSE AGREEMENT

Men hvor er så det license agreement?

Det er ikke særlig fedt at købe en Partition Magic hvis den så ikke må
bruges på den måde jeg har tænkt mig. :-(

--
Hanne Munkholm <hanne@xxxxxxxxxxx>

Har du talt med din smil fil i dag?