Re: MySQL ignorerer indstillinger i my.cnf...

> Nu er det jo 3.23.52 jeg har, og den er fra SuSEs CDer.
> SuSE 8.1 har haft enkelte programmer hvor dele ikke har virket fordi
> SuSE har kompileret programmerne med GCC3, og moduler programmerne
> har skullet bruge er kompileret med GCC 2.95.
>
> Kan det tænkes at det er sådan noget der er galt her?
> Kan det betale sig for mig at downloade mysql fra www.mysql.com, og
> forsøge om MySQLs version virker bedre end SuSEs?

Jag använder normalt bara MySQL program från mysql.com, eftersom RH har
varit lite långsamma med nya versioner och vissa bugfixes, vet inte om SuSE
är annorlunda...

> Er det i så fald bedst at hente RPMen, eller *tar.gz-binary-udgaven?

Upp till dig, rpms är väl lättare att hantera, så om du inte har några
specifika skäl för source eller en binary (non rpm) så välj rpms.

Niklas
-------