Re: SQL-Ledger

On Thu, 6 Feb 2003 06:36:23 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <jesper@xxxxxxxx> wrote:

> Er det ikke en meget pudsig lov, hvad forhindrer en i at trille en
> backup ind på maskinen hvis man benytte Concorde ( som vist er godkendt
> )

Concorde C5 er ikke godkendt som primær dokumentation - dvs. alle bogføringer skal også printes derfra (ifølge Ernst&Young - som er vores revisionsfirma på mit dagarbejde).

Der er også andre måder at påvirke databaserne på i Concorde C5, og du skal op i XAL før sikkerheden anses som nok til at systemet bruges som primær dokumentation.

Mvh
Jesper K. Pedersen